demirmommm 25 günlük bebeğim var her bez değiştirmede kıyameti koparıyor ağlıyor sürekli banyo yapınca da öyle. Neden olabilir bu durum değişir mi zamanla ?
Boncuk21 demirmommm bizimkide öyleydi soguktan ağlıyormuş . Daha sıcak bir ortamda değişin bezini . Banyoda da arka arkaya su dökün hiç soğumasına izin vermeyin nasıl mayışacak hoşuna gidecek .
Muhasebeciana demirmommm 16 aylik kizim son 1 haftadir altini almak ölüm geliyor bana anladigi an kaciyor tutamiyoruzda nasil bir aglamak her altta kavga dovus alt almaya calisiyoruz esim kucaginda tutuyor ben silmeye calisiyorum kilot bez aldik tak esimin kucagindayken ayaklardan geciriyorum banyoyu zaten 3 aydir zorla 10 gunde bit yikayabiliyoruz 😃
TheBaby demirmommm Bez kısmı bizde değişti. Şimdi halen devam eden üst değişma olayı var. Duyan zanneder işkence yapıyoruz çocuğz. Banyo içinde beraber yıkanın derim. Ben en başından beri öyle yapıyorum. Anneye olan güvenle bebek hemen adapte oluyor suya. Zaten suyun içinden geliyorlar.
demirmommm Boncuk21 banyoda denedim arka arkaya sıcak suyu 3 sn sakinleşip yine başlıyor evin içi çok sıcak bez değiştirirken de
Sb123sb Muhasebeciana tuvalet iletişimi kitabını okuyun derim belkide artık bezi istemiyor bırakmasına yardımcı olabilirsiniz
demirmommm TheBaby birlikte banyoyu deneyelim. Sormayın bizimki de öyle gören duyan işkence ediyoruz sanır nefret ediyor üst değişmekten de
Serpil09 TheBaby ayni bnmde öyke ustünü zar zor değistiriyorum ilk aylar altinialirken cok ağlardi şimdi ağlamiyor ama kiyafetni değistrdm mi başliyor ağlamya
Muhasebeciana Sb123sb ayni seyi dusunuyorum ama suan kis ayinda oldugumuz icin risk alamiyorum zaten 2 ay once hastalandi hastanede yattik evimiz merkezi sistem ve asla isinmiyor evde kat kat giyiniyoruz oyuzden havalar isindiginda dusunuyorum tuvalet egitimini zaten evde biri tuvalete girdiginde tuvaleti gostererek tisss de diyor ciss demek istiyor ben calisiyorum kayinvalidem bakiyor 3 aydir kizima ona oyle birsey yapmiyormus bi dun yapmis babaannesinede bezini degistirtmek istememis 2 sefer sonra 3.cude temiz bezi isaret edip gostermis al altimi diye
Mucizemsin21 demirmommm ah aklıma geldi o günler benimki nefret ederdi banyo edeceğinde yada altını açacağımda çığlık çığlığa ağlardı bi yerde okumuştım çıplakken güvende hissetmezlermiş kendilerini heralde şimdi maşALLAH hiç giydirme altımı bezleme diyor bayılıyor çıplak durmaya 5 ay 17 günlük olduk ELHAMDULİLLAH 😂
Aliaslan1 demirmommm ben şu fanları ısıtıcılardan aldım altını açmadan da banyo sırasında da açıyorum ortamı ısıtıyorum öyle açıyorum altını. Banyoda da içeriyi sıcacık yapıyorum. Benim oğlumda çıplak dokunulmasındna hoşlanmıyordu ben de üzerini çıkarmadan önce altına bir müslin örtü serdim üzerini çıkarıp müslin örtüyle aldım kucağıma fileye de onunla yatırdım önce üzerinde örtü varken yıkamaya başlıyorum örtü ıslanıp sıcak tutuyor bir süre ve güvende hissediyor suya alışınca da çıkarıp devam ediyorum yıkamaya. Deneyin derim bizim de banyolar ağlama kıyametti şimdi çıkmak istemiyor yüzünü bile yıkamama izin veriyor
demirmommm Aliaslan1 tamam müslin örtüyle banyoyu deneyeceğim zaten ısıtıcı kullanıyoruz evin içi sıcak olmasına rağmen 25 derece evin içi
Jane Canım bebeğin henüz çok küçük ben de burda böyle bı konu açmıştım sanırım bebeğim daha küçükken, altını açtığım anda öyle bir ağlıyordu ki kıyamet kopuyordu. Şimdi üç buçuk aylık oldu altını kapatınca mizlaniyor artık yani ilerde geçecek insallah😄
Muhasebeciana demirmommm ya onceden oyle bir sorunu yoktu yaklasik 1 haftadir boyle yapmaya basladi anlam veremedim 🤷
Sb123sb demirmommm doğumdan itibaren bezsiz bebekler var ☺️ Daha önce öğrenmiş olsaydım doğumdan itibaren başlardım bende
Mucizemsin21 demirmommm valla o kadar iyi anlıyorum ki seni ama geçti heralde 3 aylık filandı hoşuna gitmeye başladı şimdi altını açim diye gözüme bakıyor maşALLAH kerata😂