Hanımlar merhaba,onceden acilmis postlara baktim ama cok karisik oldu benim icin, avrupa yakasinda devlet hastanesinde nerede detayli ultrason yaptirabilirim. Ozel hastane dusunmuyorum,daha once devlette yaptirip memnun kalanlar varsa yardimci olurlarsa sevinirim, 2. Gebeligim ,ilkinde yaptirmamistim ama icimde kaldi,bu sefer bakacagim...