-erCansu- ben sadece vazelin sürerek 14 yıl geçirdim çok ciddi değildi ama bu süreçte çok arttı stres arttı ondan mı hormonal mi bilmiyorum ilaç kullanmsk için gittim doktora emzirme sürecinde dermovate verdi kullandım geçti yine çıktı bende diyorum sürekli neden kullanayım çocuğa geçmesin diye ama çok etkiliyor beni özelikle göğüs 😏