Selam aleyküm kizlar hayatiminin en berbat gecesiydi bu gece Oglum 7bucik aylık inanin dogdugundan beri uykusuz bi bebek babasi gibi onunda uykusu yok uyku icin çatlar ama maksm 40 dk o 40 dkk da sanki tum gece uyutup da kalkmis gibi bi enerjiyle neyse Oglum zaten gece gunduz. Uykulari yok ne yapcamda uyumuyo ama bu gece Allahim dusman basina vermesin Bir haftaddir dişleri çıkıyor galiba Hic uyumadi uyutmadi Bu gece de hep ağladı hic susmadan ya hic hep agladi inanin artik sinirden agladim Bide bende 2 haftadır boğaz ağrısı ve gribim İyileşmedim bi türlü üstüne oglumda bu kadar fazla huzursuz olunca çileden çıktım napicam bilmiyorum uykusuzlugu gectim Artik Yemin ederim oğlumu artık uyutmak istemiyorum cunku uyutma surem kadar bile uyumiyo Cok 6oruldum Bi tek benim ki böyle Ya bilmiyorum benimkinde ekstra bi huysuzluk aksilik var çok yoruldum kizlar çokkk simdii gelirler evlat hasreti çeken kisiler var sen niye boyle isyandasin Böyle bisey yok Rabbime şükürler 9lsn bana bi cicek nasip etti bin şükür demek istedigim yorgunum yaşim henüz 21 ama kendimi çok yipranmis hissediyorum bu kesinlikle evladimi istemiyorum diye algilanmasin Lütfen İçimi dökmek istedim sacede 🌸