Arkadaşlar,dün kızımın 18.ay sonu aşısı vardı ama gidemedik. Yarın da yurt dışına çıkacağımız için sağlık ocağında yaptırma şansımız da kalmayacak 😔
böyle bir şey yaşayan var mı acaba? Gecikirse çok sıkıntı olur mu?
Lütfen konu hakkında bilgisi olan varsa yazabilir mi?