Merhabalar, doğumdan sonra gece uyurken ellerinde uyuşma yaşayan var mı acaba? Doğumdan 5.ay sonra böyle bir şey yaşamaya başladım, her gece bir şekilde uyuşuyor ellerim üzerine yatmamaya dikkat etmeye çalışıyorum özellikle. Spinal anestezi oluyor sanırım belden uyuşturulup sezaryen ile doğum yaptım onunla mı ilgisi var acaba?