Senin kokunu istediği için olabilir😊 bizde 1 ayligiz. 3 gece sabahladik böyle. Sürekli emmek istedi. Uyuyunca hemen uyandı gene ağladı elini emdi falan. Memeyi verincede ağzında bekletiyodu. Yada emzik gibi emiyordu.yani bizimki açlıktan degildi.sizinde kilo alımı normalse aç değildir. Doktora danıştım. Emzik vermen lazım dedi. Vermedim daha emzik. Bu arada benimki bazen 40 dakka emiyo en son kendim cikarttiriyorum ağzından.