Selam kızlar;
Oğlum 10 aylık, 7. ay itibari ile emeklemeye başladı gelişimi o kadar iyiydi ki biz kesin yaşına gelmeden yürür dedik. Emeklemesi kalkması ve sıralaması çok iyi ama hiçbir şekilde bir yere tutunmadan ayakta durmak istemiyo korkuyo, bu durumda beni endişelendiriyo, ben yürüteç vs kullanmıyorum. Sadece hoppalasına arada bir 10 dakika koyuyorum. Yürüme arkadaşı var ondada ilerlemeye korkuyo ve hemen oturuyo, sizce neler yapmalıyım?