kızım 22 aylık gün icerisinde çok iştahsız hiç birşey yemiyor ben hala gece beslemesi yapıyorum .. mesela gece 4 5 gibi kalkıyor süt içip geri yatıyor , cevremdekiler gece beslemesini bırak artık diyorlar ama gün içerisinde birşey yemediği içinde gece çok acıkıyor ve ağlıyor .. ne yapsam bilemedim gece beslemesine biraktırsam mı veyada biraz daha büyüyünce kendisi bırakır mı ? Lütfen bilgili anneler bana akıl verin . Çok yoruldum birşey yememesinden 😔 (gündüz hiç süt istemiyor sadece gece 4 -5 gibi)