Merhaba bayanlar kızım 7 günlük göbek kordonu düştü ama iltihap olmuştu sarı doktora götürdüm gümüş nitrat ile yaktı yalnız yine sarı leke gelmiş 😔 ilaç falan da vermedi ne yapayım bilmiyorum hastane de uzak devlet hastanesinde doğum yaptım devamlı gidemiyorum var mı başına gelen şuan çok kötüyüm nolur görün