Asel_almina Bir kovaya ılık su doldurup içinde biraz bekletiyordum sonra zeytinyağıyla masaj yapıyordum. I love U masajı çok rahatlatıyor yputubeda da var. Sonra da karnına ılık bez koyuyordum. Beşiğini mutlaka öncesinde sıcak su torbasızla ısıtıyordum. Biogia + sab simplex gaz damlası oğluma işe yarıyordu ama mucize beklememek lazm. En önemlisi bunları kolik sancılrı başlamadan yapmak gerekiyor. Kolik başladıktan sonra yapmanın anlamı yok. Sırtını kendime yaslayıp bacaklarının altında tutup sağa sola yay şeklinde hareket ediyordum. Her bebeğin rahatladığı bir pozisyon var bulmak lazım. Sabır ve zaman gerekiyor. 3. Aydan sonra hafif rahatlıyorlar. Kolik bebekler genelde hamaktan, çarşafta sallanmaktan hoşlanıyorlar. Çok doğru değil maalesef ama okadar çok ağlıyorlar ki nasıl susarsa öyle susturmak zorunda kalıyorsun.