NukleerBaslikliKiz 4ü görüyoruz, benim uyumam da 5i buluyor. Eşimi işe gönderiyorum 7:30 civarı gene kalkıyorum. Büyük oğlan okula gidiyor 8:30 da bi daha kalkıyorum 😵💫 uykular haram oldu gençliğim bak talan oldu 🤭🤣 işin kötüsü yataktan kalkınca geri uyumam zaman alıyor, ya çok kötü durumdayım devletten yardım eli bekliyorum 🤭🤣