2 ay hergun temizledik ememıyodu yoksa ben eczaneden izotonık 100 luk serum aldım baya Bı de 2 lik enjektor hergun ondan kendım çekip sıktım her sıktığında aspratorle çekme dedı doktor oda ödem yapıyormuş sadece görunen mukus olunca otrıbebeyle çekiyordum 2 aydan sonra duzene girdi tıkanmıyor