Emmusalp Merhaba evde hazırlayabileceğim süt artıran içecek öneriniz var mı? Katı gıda ve ilaç vs. Gbi öneri istemiyorum. Evde yapabileceğim içecek önerisi olsn lütfen. Üzüm kayısı elma hoşafları dışında
susunbebekuyuyo Emmusalp et suyuna dereotlu buğday çorbası tahin tahin helvası hurma bunlar çok iyi süt yapıyor
Emmusalp susunbebekuyuyo İçecek olarak sormuştum. Yiyeceğim şeylerden besin alıyorum normalde ama hasta olduğum için hiçbirşekilde iştahım yok yemek yiyemiyorum bu yüzden en azından bişeyler içeyim diyorum.
ilkbahar Emmusalp tek değil onun kombinleri var incir kuru kayısı felan 😀 ya bana da yapmışlardı kardeşlerim ama iyi olmuştu 😃 yazdıkların arasında onu göremeyince yazdım 😊
Yesimiss Emmusalp çubuk tarçından çok az kırıyorum ben, 2 3 tane karanfil atıyorum bazen şeker koyuyorum çok az , suyla kaynatıyorum içiyorum baya faydasını gördüm,bazen içine ayva bazen de elma da ekliyorum sürekli aynı tat olmasın diye
secoz Emmusalp dün tv de ender Saraçoğlu söylemişti bende gittim aldım bugün denedim bakalım hepsini birer tutam demleyip içtim dereotu yeşil taze olacak ama 😊 https://imgyukle.com/i/ohovsh
piamater Emmusalp günde 3 litre su. İkiz bebeklerim 8 aylık hala emziriyorum. Ne zaman suyu bitirmesem sütümün yetersiz oldugunu hissediyorum. Mutlaka sıvı tüketin ister bitki çayı olarak ister Dümdüz su olarak
Emmusalp piamater kesinlikle çok haklısınız bende su önerisine oldukça inanıyorum ama ne yazıkki boğaz ağrısı yaşadığım zamanlarda suyu bırakıyorum içemiyorum halbuki içsem boğazıma bile iyi gelecekte işte
Ozbkkk31 Emmusalp içecek olarak bir kabak posasıyla muz ve vanilya shake olarak hazırlayıp tüket 👌 ve bol bol bol bol roka tüket bu ikisinin üstüne süt yapan besin tanımıyorum. Tabi ki herkesin bünyesi farklıdır. Ama bebeğim bir buçuk yaşında doğduğunda komşum ( yaşını almış tecrübeli bir hanımdır) bana bunları yaptı içirdi ve hemen her gün roka ye dedi. Faydasını çok gördüm, görüyorum.