Elvnbeler canım gel bana sor oğlum bir yaşına kadar yatağında yattı sonra bir yanıma geldi gitmek bilmiyor ağlıyor deli givi bensiz uyumuyor kollarımı uyurken oksuyor sinir olmaya başladım artık suan kızım doğduğunda hastanede yanımda uyudu ve eve geldik beşiğine koyuyorum uyumuyor sağımda çocuk solumda en sonda oğlumla bas edemem ama kızımı değiştirmeliyim dedim kauçuk beşiği kaldırdık büyük beşiği koydum yaygını güzelce rahat yaptım ve ı ağladı ben susturdum koydum böylece devam etttik ve başardım cok zor geliyor gözümüze ama sabırla oluyor canım o ağlarsa sen sustur ve yatır alışır ne diyim allah yardımcın olsun