Biz 3 aylığız, kucağımda yürüyerek uyutuyorum benim kuzuyu. Bu ay extra ağlamalarımız eklendi. Bu ses gayet etkili gercekten daha hızlı sakinleştiriyor ve uykuya geçişi sağlıyor. Dilerim sizde de etkili olur. Paylaşmadan geçemedim😉
https://youtu.be/Pl7aHIBlj9g