aykoz_ Arkadaslar esim pozitf. Bende alerjık rinit var yani saman nezlesi. Ben. Negatiftim en son ama 2 gündür burun akıntısı hapsurma var. Alerjimiyim pozitif mi çözemedim. Bu belirtilerle covid olan varmı?
Gizoooo aykoz_ canım pozitif olabilirsin amaa olsanda yapıcak bir şey yok çünkü artık kendi kendimize iyileştirmemiz gerekiyor. Bebeğine dikkat et bol bol c vitamini kullan geçmiş olsun
Mucizem11 aykoz_Oncelikle gecmis olsun daha yeni covid atlattım 2.kez oldum maalesef ilk gecridigimde böyle değildi bu sefer daha grip şeklinde geçirdim çevremde covid olan insanlarda böyle söylüyor
aykoz_ Gizoooo aynen öyle neticede tedavisi yok. Artık ilaç da vermiyorlar 🤷🏻♀️ Umarım değilimdir evde bide alerjik 2,5 yaş var