Defneada- Kızkar bebişlerinzii uykuya nasıl hazırlıyorsunuz. Yani mesela kaçta uyutmaya çalışıyorsunuz. Emzirdikten sonra mı altını alıyorsunuz yoksa sonra mı. Mesela pijama giydiriyor musunuz bazen vok acıkıyor memede uyuyor üstünü değiştirmeden yatırıyorum
Gizoooo Defneada- canım daha çok küçük gece gündüz kavramı zaten yok genelde kucağında uyur zaten bol bolda uyur. Hep uyku tulumu kullandım hala kullanıyoruz yazın sadece zıbınla yatıyordu. Benim en büyük hatam beşikte sallayarak uyuttum asla yapma😅 uyku konusunda daha iyi olan arkadaşlarımız destek versin