Milasmom 40 i cikinca rahatlayacaz dedik 40 çıktığından beri kac gundur aksamdan baslio mesaisi sabaha kadar uyumuyo agliyo huzursuz sabah 7 de falan yatiyo sonra gun boyu uyuyo napicaz böyle.
deletedmom4842 Milasmom Öyle olmuyor canım biz 3.5 aylık olduk şuan iyiyiz oyun oynuyorux rahatça geziyoruz 40 çıkınca hemen hemen yine aynı oluyor
Melihaptt Milasmom 40 o geçtiyseniz sırada 3 aylık olsun toparlar var onun da üstü hele bi 6 aylık olsun kesin geçer 😂😂😂 biz şimdi 6 aylık olunca toparlar merak etme evresindeyiz yani uzun süre bunu duymaya devam
AliyeAsel Milasmom canım benim kızımda öyle ama kabızlık var gece gündüz ayrımı yapamadığı için oluyormuş öyle ben gece uyuturken ışığı kapatıyorum daha kolay uykuya dalıyor
GmzSnn Ahhh şehir efsanesi Lohusa teseLLisi 40 çıkınca bebek hokuss pokusss uyuycaak emeceeekk ağLamıcaaak sorun çıkarmıcaak bi bebe hayaLLeri 😂😂😂 we hayatLarrrr haLa gram değişmemiş bir bebek uykusuz geceLerrr emzirme tempoLarı 😂
Milasmom GmzSnn iyi yonde degismeyi bosver daha kotu oldu. 40 dan onceki gunler 12 de yatıp 7 de kalkmaya baslamisti sevinmistim, bu uygulamada da bebeginiz artik 7 saate kadar uyuyabilir yaziyodu ya ay hakkaten uyuyo diyodum🤪 sevincim kisa surdu.
GmzSnn Milasmom eğer daha önce oLduysa yine oLur atak dönemLeri hep oLuyo benmkide gece besLenmesini bırakmıştı 4 ayLıkken şmdi 5 ayLığız yine döndük besLenmeye emiyoruz gece yine
deletedmom4842 Milasmom Ayy ve İnan sende kendimi gördüm böyle deyince 😂😂😂 Ama merak etme uykusuzluk harici her şey 3. Aydan sonra geride kalacak ama uykusuzluk baki kalıyor canım 😂
deletedmom4842 Melihaptt Yok kız 3. Ayına girince rahatlıyor insan yine sorunlar oluyor ama genelde artık yarıyı tamamlamış oluyorsun
Uludag Ilk çocuk ama tecrübeme dayanarak söylüyorum 3. aydan sora yavas yavas bazi seyler oturmaya başlıyor. 40 gün annenin bi toparlanması için bebeyle pek bi alakasi yok :)
Berjin77 Kesinlikle yalan bizim hala aynı taş aynı hamam devam ediyor ilk kırkı bittiğinde gece gündüz bi güzel sancısız uyudu çok sevindim doğruymuş diye ama ertesi günü yine başladık yemek bile yapamıyorum gün boyunca yapışık ikiz gibiyiz gece yarısına kadar
Reyhan0066 Milasmom bende cok beklesim 40 i cikica daha iyi olur rahat edersin virt zirt hepsi fasa fiso 3.5 aylik oldu haala bi cok sikintimiz devam ediyo insaallah gecer zamanla
Ebruxx Milasmom bizde aynı durumdayız sabah 7 de uyuyo akşam 10 da başlıyo gözünü bile kırpmıyo bende bilmiyorum artık sanırım kolik
ErtugrulAnnesii Milasmom beni de böyle kandırdılar🤦🏻♀️ 40 ı cıkınca rahatlarsın düzelir dediler bekledim daha fena oldu. Ben eskiden yorulmuyomuşum uykusuz kalmıyomuşum😬 yeni anlıyorum. Şimdide yaşına gelsin düzelir diyolar hee hee diyorum😂😂 3 aylık olana kadar da 3 ayından sonra dediler. Her ay da zor valla. Ben gerçeği söliyim üzülmeyin😒