ozlem_4734 evet doğru canım. Emziğine ucu ne kadar göğüs ucuna benzeyen kullansan bile o farklı bir madde silikon vs ağzında ki bıraktığı tat bile farklı. Bir de sürekli emme ihtiyacı emzikle karşılandığı için bebek bazen fark edemiyor acıktığını bile. Tabi sonra çok acıkınca ağlama krizi ve memeyi Red yaşayabilirsin. Emziğin faydaları da var ama kar zarar hesabı yaparak ben vermedim.mesela diş yapısını bozabiliyor, geç konuşmaya neden olabiliyor. Bebek sesini deneme aylarında iken sürekli ağzında emzik olunca bunu geliştiremiyor. Ama tabi her bebekte aynısı olacak diye şart yok. Her bebek emzik alınca emmeyi de bırakmıyor