Yaren53 Yazannesi1 Evet bi oğlum var 3 yaşında diyorum bi tane daha olsun arka arkaya büyüsünler ara verince rahatlığa alışıyor insan zor olur 1 tane kürtajım oldu kan pıhtılaşmadından dolayı