Alppinannesi hayır ıslatmıyor. Halı tanıma özelliği var halının üzerine çıktığında mopunu havaya kaldırıyor. Ayrıca mopu da titreşimli, ovalayarak silinmiş gibi bir performans sağlıyor. Süpürgeyi aldığımdan beri ben elime ne süpürge ne paspas aldım, yani üzerinden geçmeye asla gerek kalmıyor. Bütçenizi zorlayabilirseniz alın derim, pişman olmazsınız bence.