Hll20 Rabiamhmt nerede calısıyorsunuz? Bende baslayacagm sendikaya bagli olacakmşm o yüzden soruyorum
Deletedmom_105 Rabiamhmt net ücret kuzum, sendika ayrı, benim eşimin de sizin yazdığınız rakamın üstünde arttı maaşı ve ayriyeten sendika aldık🥰
Deletedmom896 Deletedmom8453 Farkındayım farkındayımmm. 😂 seni görünce yorum yazasım geliyor fark ettim ki senin de beni görünce 😂 nasıl aşk bu Allahmmm
Deletedmom896 Deletedmom8453 Yaaa evet 😂 ben bu sene eşime bişi yapamadım çünkü akşam geldi aklıma Doğum günü acaba o bana yapar mı çünkü gece güzel kutladım Doğum gününü şahsi hediye verdim 😂🤪
Deletedmom8453 Deletedmom896 OOO ŞAHSİ HEDİYE 😂😂😂 Benim doğum günüm önce duruma göre kutlayacam ben de 🤪