HavinKoca Kizlar biz tatile gidip gitmemek konusunda kararsiz kaldik, aranizda deneyimli anneler var mi ? Zor olurmu kucuk bebekle tatile gitmek . Bu arada yurtdisinda kaliyoruz ve bodruma gitmeyi dusunuyoruz 1 haftaligina.. tesekkurler
Defne07 HavinKoca ben 3 buçuk aylık bebekle gittim çok zordu. Zorluğu şu oldu; biz meme artı mama ile besleniyoruz mama yapması zorluyor temizliği falan. Ama eğer sadece emziriyorsan zor değil. Bir de uyku rutininde sallanmak var o yordu. Evde hamakta uyuyordu hamak olmayınca elde salladık. eğer bebeğin sadece emiyorsa uykuya dalışında ekstra bir destek istemiyorsa zorluğu yok bence
Linaserpil Ben 40 li bwbegimle heryer gittim bodruma bile yani sadigim sütleri aldım arkaya pustine koydum uzun yatak rahat rahat gittik geldik ve doktorumuz iyi yapmışsınız bebekler ne kadar gezerlerse okadar zeki olurlar dedi şimdi 4 aya girdik