Zeynep_Eren18 canim ben 2017de dolandirildim tofisadan kaban aldim bana baska renk ve dandik bir urun yolladilar iade ettim ama parami odemediler her aradigimda paranizi yatirdik dekont atiyoruz dediler ama donmediler sonra telefinlarimada bakmadilar.o zamanlar nereye sikayet etmeliyim bilmiyordum evlilik telasimda vardi lanet olsun diyip biraktim ama aylarca ugratim nafile.