Kızlar 5 aylık oğlum var normal doğum yaptım bu ay adetim 4 gün sürdü normalde 5-6 gün sürerdi bide ilk günü az geldi normalde orta derecede gelirdi ben bide bazen kahverengi geldi ilk başta kırmızı sonra kahverengi neden böyle oldu acaba bu ay bilen varmı