Kizim 2 aylik dogdugundan beri yanlis bir rutin olustu gece uykusuna cok gec geciyor.. gunduzleri cok guzel uyuyor uyutmamak icin dirensemde bana misin demiyor ama geceleri babasina garezi var sanirim gece 2 den once uyumuyor 😄 2 civari uyursa sabah 6 gibi kalkiyor sutunu icip geri hemen uykuya daliyor 9da kalkip yine hemen uykuya daliyor oglen 12ye kadar yatak keyfi var sanirim bu yanlis ama ne yalan soyleyim bazen isime de geliyor biraz dinlenmek veya oglene kadar islerimi halletmek ogleden sonrasi tamamen karisik ne zaman uyuyup uyandigi belli olmuyor.. gece uykusunu erken saatlere cekmek istiyorum aksam 8 9 gibi gece uykusuna yatsin istiyorum bunu nasil basarabiliriz? Tavsiyelerinizi bekliyorum gunduz 12ye kadar olan uykularina o kadar duskun ki uyumasin diye oda degistiriyorum bazen yuzunu siliyorum oyun oynatiyorum ama ya memede ya kucakta ya oyunun ortasinda yinede bir sekilde uyuyor 😅