Lavinarmanc Bugün kızıma kalça ultrasonu cektırdık sağ kalcada gelısım gerılıgı dedı ve 15 gun cıft bez önerdi sonra duruma göre bandaj verıcez dedı bılgısı olan varmı cıft bezle duzelıyormu cok uzuldum
Tugce_hckrkmz37 Lavinarmanc ya bnm doktorumda dedi çift bez ama yapmadım yani olmuyo durmuyo cocuk kundak yapma dedi sımdı salı günü muaynemiz var duruma göre bakıcaz dedi 60 cmm olması gerekirken 53 cm miş
Elifinannesiiiiiiiiii Lavinarmanc çifr bez çok işe yarıyor. Muhakkak kullanın. Biz 1 ay kullandık tamamen düzeldi çok şükür
Lavinarmanc Tugce_hckrkmz37 cıft bez yapmayı deneyın çünkü okuduğum kadarıyla cıft bez ıyı gelmıs çoğuna ınsallah bızımkılerde o sekılde duzelır
Elifinannesiiiiiiiiii Tugce_hckrkmz37 ben 2 aylıkken çektirdim hemen çift beze başladık 3. Ayda tamamen geçmişti çift bez çok çok çok işe yarıyor.
Fatmannur Benim görümcemin kızında da var kalça geriliği ve başta korse takmadığı için bir bacağı daha kısa kalmıştı yeni yeni düzeldi bence dikkat edin