Antibiyotik icmemeniz gerekir,saglikcilar varsa aramizda daha lyl bilirler ama biz de gecirdik ailecek..o donem filyasyon dr.covitte antb.hem virus oldugu icin ise yaramadigini hem de zararli bakteriyi yok ederken yararli bakterileri de oldurdugu icin bagisikligi baskiladigini soylemisti.kizim o donem 9 aylikti ve protokoldeki ilaclari icmeyip emzirmeye devam ettim ben..duzenli parol ictim atesim yukseldikce ilik dus aldim.meyve ihlamur bal zencefil tarhana bol sarimsakli soganli corbalar..tursu suyu vs..bir de resverol tablet vitamin aldik..cok sukur geldi gecti..sizin de oyle olsun ins..sifalar dilerim tez zamanda..gecmis olsun