cennetkokulubal minikobebegim00 aptamil kullanıyorum en başından beri maalesef emmedi beyfendi 😩 iyi bi marka olduğu için . Kullandım bi sorun yaşamadım . Bazen koku şikayetleri oluyor ama . Değiştirmek istemedim .
Ceyloo0625 minikobebegim00 burada çoğunluk hipp yazmıştı onu kullanmaya başladım çok memnunum. Ve araştırmalarıma göre anne sütüne en yakın marka hipp . Aptamil ve Bebelacda çok gaz sorunu yaşayan olmuş. Her bebek farklı tabi.
Psikologanne00 minikobebegim00 3. Ayda meme reddi yaşamaya başladık hipp organic combiotic önerdi yenidoğan hemşiresi gerçekten sevdi ve hiç gaz yapmadı. Hani normal her çocukta olan gaz vardı
mehmel54 minikobebegim00 aptamil prematil kullandım doktorun tavsiyesiyle ama keşke kullanmasaydım kullandigim gündem itibaren kızım gazini çıkartana kadar bir hâl oluyor ondan önce 3 defa sma kullanmıştım gaz sorunu olmamıştı rahattı sanırım anne sütüne en yakın markalar hipp diye bir marka var o ve sma
cennetkokulubal minikobebegim00 en başından beri şuan 5 aylık . Gaz her mamada var nerdeyse maalesef kabızlık en başından beri var .
Fatosaytekin Sma kullaniyorum gaz kabızlık olmadi bebelac ve çişinde koku yapti aptamil gaz yapti ve sevmedi Hipp de doktorlar öneriyor
Tugceeeee01 Biz hastanede daha sma ya başladık çocuk Dr u ya hipp ya sma dedi ben önceki çocuğum da da sma kullanıp memnun kalmıştım