Melisa10 Selam anneler oğlum 2 ay 10 günlük salı günü aşı oldu ve o gün balgam kusmaya başladı öksürük başladı neden oldu biliyomusunuz varmı bi öneriniz
minnakimm Melisa10 benimde aynı kızım 2 aylık aşı oldu iki gündür balgamlı kusuyo demekki normal inşallah
Sarlaan Bizde hiç olmadı bence normal değil zaten olacakları size söylüyorlar ateş vb olur die .bence degil