Oglumunannesiyim Göğüslerim sabah kalktığımda taş gibi sert oluyordu şimdi öyle değil artık bide emerken emip emip birakiyo bugün de ilk defa emerken sinirlenmeye başladı 3 ay 18 günlük daha oğlum mama falan kullanmıyorum sadece emiyo
Morfrenk Oglumunannesiyim göğüsler terbiye oluyor denir buna, çünkü o sertlik rahatsız edici, vücudun mucizesi ki aylar sürse insan bezerdi sanırım. 4.ay atağını okuyun, araştırın
SeninAnnenBirMelektiYavrm Oglumunannesiyim bi süre o meme sertliği geciyor. Emmemesinin sebebi de etrafı keşfettiği için. Siz bol bol su için sütünüz bitmez. Kilo takibi de yapın normal ilerliyorsa sorun yok demektir