Hep böyleydı ise bir dr sormak gerek , bır çocuk gelısımcı olarak hanı hersey gıbı yemekte oyun ıle sevdırılır emınım neler denemedınız ama sabırlı olunuz oyun ile sevdırmeye devam, bızde 9 ay 3 gunluk sevmedıgıne kıtlıyor agzunı ama nlerı sevdıgınıde bılıyorum, bazende yatırıp reklama daldırıp agzına su bıberonu verıp agzını acınca tıkıyom bazı yenesı gerekenlerı:))) mama sandaltesınde mınık ekmek bısküvi parcası koyuyom yıyor , kahvaltıyı iyı yıyor. Bazen dişten çok işrahsız çık az yer böylee gudıyır ama siz gıbı hıc bastan iştahsz olmadı