lilbabymom evet bu, Google dan bebek atak hesaplama yazıp ilk çıkana bakın. Sabırlı olun, geçici bir süreç. Bu ay bitince sanki büyümüş gibi olacak, yoğun, karmaşık bir gelişim aşamasında o yüzden huysuzlukları da fazla oluyor. Karanlıkta emzirin, siz emzirirken yanınızda biri varsa arkanıza geçsin bebeğinizle göz temasında kalıp konuşsun,oyalasın.bu ay tokluk hissi oluşacak, ısrar edip tiksindirmeyin