Hira-38 23 aylık bi kızım var ve çok hareketli anne baba mama bak aç vs die dio ancak daha cümle kuramıyor. Szin çocuklarınız ne zaman konuşmaya başladı nrmal mi acaba ?
Fitifiti Hira-38 Valla 7 aylıkken anne demeye başladı ikiside😅 büyük oğlum şu an 3 buçuk yaşında ve 2 yaşındayken bayağı konuşuyordu.
Zerr Hira-38 28 aylık erkek. Çok çok yuvarlayarak geveler, ali bak ciş baba gitti der ama anlayana 🤣 Henüz anne bile diyemez bana ava der . Herşeye hayır derdi şimdi şimdi ebet der
SeverusSnape Hira-38 23 aylıkken cümle kuramıyordu. Kelimeleri çoktu ama basit cümleleri bile yoktu. 24 aylıkken basit cümleler kurmaya başladı, şu an aktif şekilde konuşuyor. Zamanı vardır, üzülmeyin.🙏
Fitifiti Hira-38 3 yaşa kadar cümle kuramaması çok normalmiş. Bol bol kitap okuyun,sohbet edin ve ekranları kapatın. Farkı göreceksiniz 🙂
Bulutbey Hira-38 oğlum 25 aylık 4-5 kelimeli cümleler kuruyor. Ben her söylediğini anlıyorum ama babasına falan çevirmek gerekiyor tabi.