Kızım 2.ayına girdi bende 20 gün aptamil kullandım en iyisi olduğunu düşünerek ama aşırı gaz yaptı ve dikkat ederseniz biberonun sonu hep köpüklü kalıyo şeker oranınında aptamilde fazla olduğu söyleniyor ne kadar doğru bilemem şimdi sma kullanıyorum gaz sorunumuz kalmadı severek içiyo fiyat konusunda zaten ikiside aynı