Fatmaiskif ne kadar doğru bilmiyorum ama bir iki tecrübeli anneden böyle durumla 1 kerelige mahsus 1 çay kaşığı serbet verin diye bir şey duymuştum kendileri uyanmayan bebeklerine yaptıklarında uyanmışlar. Benim kızımda 5 günlüktü 4 saat boyunca uyandiramamistim annem de öyle söyledi ama yapmadım ben ağzını açıp memeyi alıyordu ama emmiyordu uyuyordu acile gittik sarılığı 19 çıkmıştı. Uyanmıyorsa burnunu sıkın omuzlarını ellerini ayaklarını sıkın hafifçe huylanıyorsa koltuk altını boynunu karnının kenarlarını falanda dokunabilirsin benim kızım öyle uyanıyor artık ve ben genelde uyanmadigi zaman boynunu öperek uyandırırım. Ama saatlerce uyanmıyorsa mesela emzirdin 2 saat sonra uyanmadıysa uyandırmaya çalışmana rağmen 1 2 saat yine uyanmadıysa acile git en azından sariligini falan ölçerler. Ben 4 saat uyanmadı diye gitmiştim ayriyetten 1 saat evde 1 saatde yolda uyandırmaya çalışmıştım uyanmamıştı sadece nefes alıyordu tam hastanenin kapısında geldik arabada ağlamaya başladı kimseye de inandıramadım zarla zorla tahlil istedim öyle anlaşıldı sarılık değeri