Asl90 Sevdehafsa hiç mi bakmıyorlar yoksa arada mı bakmıyorlar. Hiç bakmıyorlarsa doktora danışın mutlaka
Oglumcanim_ Sevdehafsa kendinizi otizm mi falan diye doldurmayın size yazık . Belki TV karşısında çok vakit geçiriyorlardır . Biraz onu kısıtlamanız gerekir