Benim oğlum ilk doğduğunda 12ydi 14.8 oldu topuktan kan falan aldilar 3 4 kere doktorda her segecanı rinde cocugun cani aciyacagaina bir gece hastanede kalsin onun icin daha iyi dedi ve biz gittikten sonra 17ye çıkmıştı allahtan ışık tedavisi olmuş şuanda 10na düşmüştü 11 6 olmuş