Ysf-kn sevincibzi mahvetmek için yazmadım. Burda çok okuyorum bebegim donmuyor sıkıntı mı var ismine bakmıyor otizm mi bebeğim neden emeklemiyir vs vs .. bazen diyorum ki gereksiz şeyleri çok takıyoruz kafamiza size suç bulmuyorum 7 aylık bebeğim benimde burda 3 aylık fildir fildir dönen bebekleri okudukça kendimi yedim . Ama bu bı sağlık kıstası değil . Bebeğim yüz üstü yatiyir kafasını kaldırıyor gülücükler saçıyor tamam iste 6 aylikta döndü . Ama o zamanları hep çocuğuma hasta mı sıkıntı mı var diyerek beynimi yedim. O yüzden diyorum size bu bı kıstas değil diye Allah’a şükür ki sağlıklı bebeklerimiz var . Her bebek farklı kendinizi küçük şeyler için yiyip bitirmeyin bebeğinizle geçirdiğiniz zamanın tadiba varın. Ve beni yanlış anlamayın ♥️