Bebeğim 20 günlükken ve 3 aylıkken uçakla yolculuk yaptım . Eğer THY yollari ise size çok yardimci oluyorlar . İlk yolculugumda yanlızdim bebek arabasini onlar katlati posetledi aldılar . Kemerini bağlamada yardımcı oldular. İkinci yolculuğum eşimle oldu bebeğimiz iki buçuk saat boyunca hiç uyumadi sürekli oynattik , çıngıraklı oyuncaklar, sesli oyuncaklar ..son 20 dakika ara ara ağladı ama inan kasilmayin zaman hızlı geçti. Bebeğiniz ek gıda alıyorsa eğer mama da veriyorlar birazda onunla oyalarsiniz