BihterZiyagil Benim 2. bebem tam 1 yaşında ve tüm gün paçamda 😅 yinede neden diye sorgulayamam çünkü çok küçük,çünkü bana ihtiyacı var,çünkü canı öyle istiyor 😇 çok zorlayıcı ama bu evre birdaha geri gelmeyecek. Abisi 3 buçuk yaşında ve sarılmak için bazen dakikalarca yalvarıyorum🙊 velhasıl bunlar zor gibi görünen en tatlı süreçler aslında. Hele 1 aylıkken oyy.. süt kokar daha. Anne kokusundan,sesinden,göğsünden başka bildiği mi var ki. Kapkara su dolu ortamdan yeni çıkmış gelmiş dünyaya alışmaya çalışıyor. Annesini isteyecek tabi ki 😻