Orda bayadır beze vardı fındık kadardı kızlar önemseyip gitmedim çünkü ağrısı vs yoktu ama geçen hafta hastalandım grip geçirdim ondan sonra ağrımaya başladı bu ve biraz büyüdü şu 2 gündürde bayağı sızlıyor doktora randevu aldım ama daa ay sonu başına böyle bişey gelen varmıdır