BARTUMOM Linailkay aynindan kayinvalideme ve anneme aldım 3 çocuk büyüttü çok sağlam çıktı oğlum sadece bunda oturuyor e bebekten 700 tlye aldığım joie marka mama sandalyesine asla oturmuyor ağlıyor ama bunda sorun etmeden oturup yiyor
Oglumunannesiyim Linailkay sandalye gelince tekrar paylaşır mısınız acaba merak ediyorum nasıl gelicek diye 😇🌸
Oglumunannesiyim Linailkay evet gördüm yazanı iyi gelir ya dediğiniz gibi sadece yemek yiycek bı yarım saatlik fln mesela işinizi görür insllh 😇
Rikaa Linailkay anladim siz bilirsiniz benim yazliga aldim ucuz diye, mamayi almak icin arkami donmemle sandalye devriliyodu