Esrautku Benim evim okulun tam karşısında hocam. Pek sorun yaşamadım. Okula başlamadan 1 hafta önce çok ağladım, ben yapamam bırakamam diye. Ancak bebeğim babaannesi ile çok keyifli zaman geçiriyor. Her sabah kapıda onu görünce gülüyor:) Zaten 3 saat ayrı kalıyoruz. Bir de bana da işimi yapmak çok iyi geldi. Ev dışında zaman geçirmek,biraz da olsa kendine vakit ayırmak psikolojik olarak çok iyi hissettiriyor ve bebekle daha kaliteli vakit geçiriliyor