Arkadaşlar herkese selam. Bebeğim 3 aylık. Doğduğunda 2 gün küvezde kaldı sarılıktan. Benim de sütüm az olduğu için çıktıktan sonra mama ile takviye verdim ve mamayı biberon ile içirdim. Sanırım bebeğim biberonun akışına alıştı ve beni çok az emmeye başladı bazı günler hiç emmediği bile oldu. Memeye gelir gelmez ağlamaya başlıyordu ve çok az kilo almıştı. Emzirme danışmanına gittim meme reddi yok süt az geldiği için emmek istemiyor dedi ve şimdi mamayı eds yöntemi ile veriyorum. Ama ona rağmen meme de uzun süre kalmıyor çok ağlıyor ayakta gezerek emzirmeye çalışıyorum ve yok yorucu oluyor. Zaten gece o şekilde içirmek mümkün değil biberonla veriyorum. Verebileceğini tavsiyeleriniz var mı bu konu ile ilgili. Nasıl bir yok izlemeliyim ? Birde bebeğim hiç uyumadığı için sürekli huzursuz ve huzursuz olduğunda hiçbir şekilde memeyi almıyor 😔