Gustave Sabah ateş ve aşırı huzursuzlukla başladı sürekli ateş düşürücü verip duşa sokuyoruz,daha önce bebeği covid olan anneler neler yaptınız nasıl başettiniz? tecrübelerinize ihtiyacım var çok üzgünüm dayanamıyorum..
Tugcee11 Gustave benim kızımda 9 aylık 3 hafta önce ailecek olduk. 4-5 gün boyunca gece gündüz ateşi düşmedi sürekli huzursuzdu ağlıyodu ilk gün burun akıntısı vardı çok şükür onun dışında birşey olmadı 2 saatte bir dolven - calpol verdim bir hafta sonunda biraz kendine geldi. Doktorumuz korkulacak bişey olmadığını bebeklerin daha kolay atlattığını söyledi moralim berbattı ilk açıklandığında doktor öyle söyledikten sonra içim biraz da olsa rahatladı
Gustave Birde nasıl başlayıp seyri nasıl devam etti? Birkaç defa da öksürdü ve kustu şimdiye kadar, inşallah ilerlemez..
Hatcik Tugcee11 Gustave benimkide aynı bu şekilde oldu canim biz 3 aylıkdık. 5 gün inatçı ateş ishal yesil kaka vardı kqkada lökosit çıkınca antbytk kullandık çok şükür atlattık
Gustave Tugcee11 bende pedifen calpol dönüşümlü veriyorum, 10 gündür antibiyotik kullanıyorduk orta kulak iltihabı olmuştu antibiyotik daha dün bitti o tedavi oldu bugün de covid başladı 😔 moral fln zaten yok direnmeye çalışıyorum tek umudum ilerlememesi ve kısa sürede toparlaması..
Hatcik Gustave yok canım çok şükür. Söyle soyleyim ben hemsireyim akciğerlere inmesi için yoğun balgam ve öksürük ve tıkanıklık olmasi lazım Allah korusun zaten öyle bisey olursa hastaneye git direk ama ateşe yaptıkları tek şey carpol ve dolven dönüşümlü vermek