Hayat55 o ne kadar isterse. Hani hediyelik kavanozlar oluyo ya küçük dün ondan 1 tane yedi ama bugün yarısını yedi mesela öğürmeye başlayıp ağzını açmayınca bırakıyorum.
Pişirmeyide buharda pişiriyorum tencereye su koyuyorum üstünede süzgeçli buharda pişirme şeyi var kapağında kapatıyorum sade bir şekilde verdim. Ben biraz karışık başladım tadım yapacağım zaman kendimize yaptım o şekilde mesela onada tattırfım. Şuan 5 ay 2 günlük bugün yoğurdun 3.günüydü. 2 gün sonra akşam muhallebisine geçicem. Sırasıyla ekleye ekleye gidicem aslında tam geçiş yine 6 ayı bulacak. Kızım biraz ilerden gittiği için doktor istiyo artık ek gıda dedi. Çok güveniyorum doktorumda 3 gün kuralını sordum 2 gün deneyebilirsin dedi. Mesela orda kırmızıyla yazılan ilk 10 gün sebze diyorya o sebze tadımların ne zaman biterse 10 güne aldırış etmeyin