Kızlar bebeğim 6 ay 20 günlük bugün yattığından beri saat başı gözleri kapalı ağlıyor yanına gidip pışpış yapınca uyuyor . Vücudu soğuk üşüyor diye üzerine birşeyler daha örttüm yine soğuktu belki terliyordur diye tek ince battaniyesi örttüm hala aynı bundan mı ağlıyor acaba . Birde uzun zaman sonra beşiğinde yatırdım bundan dolayı olur mu bilmiyorum. Kaç gündür geceleri zaten huzursuz hep ağlayarak kalkıyor diş den şüpheleniyorum . Bilgisi olan var mı ?