Huriye89 Leylabebe bebeğiniz kaç kilo doğdu benimde 2ay 15 günlük ama 5300fiandır kilosu dr iyi gelişimi dedi ve emince gündüzleri 3 4 saat uyanmıyo geceleri 6 7 saat uyuyo aç mı bırakıyorum anlamadım
Leylabebe Huriye89 neden kilosu gayet iyi. 3550 doğdu Benin kızım. Gündüzleri toplasan 2 saat uyuyor. Akşam uykusuna 7 gibi yatıp sabah 7 ye kadar uyur, ama gece 3-4 kez emmek için kendisi uyanır.
Huriye89 Leylabebe burda hep 2 aylık 6 kilo 6500 duyumca benımkı cokmu gerıde acaba dedım ama 2700 doğdu erken doğunca benim bebiş. Geceleri benimki hiç uyanmadan uyuyo 6 7 saat emzirmıyorum acıkmıyo acaba oyuzdenmı 6 kilo gilan değil dedim
Ayc_120619 Ben sağdıcımda en fazla 30cc çıkıyor ama emerken sesini duyuyorum lıkır lıkır yutuyor açmı kalıyordur acaba